Friday 18 March 2011

Bufday faiz

Pada 18/3 yang lepas, aku dah plan2 dengan family aku nak tempah cupcakes untuk bufday adek aku sorang ni..Takde orang laen dah adek aku ni mesti la si ahcong..So aku pun usha2 la dekat blog2 orang mane tau ada cupcakes yang cantik2 kan..Aku pn jumpe la 1 blog ni..spread the frost..Design cupcakes die sangat unik dan cantik..Memandangkan aku memang tengah carik cupcakes untuk anniversary aku so aku pun try la tempah dlu kat blog ni..Klu cantk design die,bley la tempah lagi..

Aku pn Call la Alia..Sangat baek budak nye..Lepas bincang2 dengan Alia so die cadang buat theme doc..memandangkan adek aku ni memang tengah study medic so sangat2 la sesuai untuk die..Hasil cupcakes nye sangat la berpuas hati..Aku mintak Alia kurangkan cream sebab mama tak suke sangat cream die padahal cream 2 yang mahal..adui..Rugi2..tak pe lah asalkan dapat makan cupcakes..huhu

Ni la die hasilnye..sangat cantik dan sangat sedap..;p
Gambar dari tepi..Design nye yang unik buat cupcakes lag cantikss..;)
kte susun design2 yang ada..Yang aku paling suke plaster 2..macam susuah je nk buat..o_0'

No comments:

Post a Comment