Thursday 31 March 2011

i-city with frenzzz

Selepas 2 minggu kerje kan smue buku yang ada kat dalam bilik aku 2 (bilik pun macam dah kene tsunami), pada malam 31/3 aku dan kawan2 aku bersuke rie kat i-city selepas aku amik 2 paper iaitu eis n waste water 0_o' (muntah)..Aku dah lame dah mengidam nak pergi i-city sama..Nak pergi 2 orang macam tak best je so pergi la bersame gang2 mafia aku (konon je mafia) haha..:p

Sampai sane dalam kul9.30 time 2 pun tak ramai orang sangat sebab weekdays kan..masuk pun xde la mahal sangat..1 kete rm10..sumbat la sebanyak mane orang pun dalam kete 2..harge tetap rm10..Nak sorok orang dalam bonet kete pun xpe..(gile kedekot wey) haha ;p.. Lampu die cantik2 sangat sampai aku rase aku bukan dekat malaysia..Mungkin dekat korea..Sebelum pergi pastikan camera anda telah di cas ye..klu tak memang rugi lah anda ke sana..

Ni gambar mule2 yang kteorg amik..
 Ni gambar poyo2 posing ikot kepoyoran masing2..hehe
Sufi dengan gaya yang tersendiri..haha
Gambar yang sangat2 comel..sweet memories
Ni gambar yang aku paling ske sekali..sangat2 cantik dan sweets..
Dengan pasangan masing2..hurm hurm ;p
Ni die ketue gang mafia..siape2 yang berani dekat dengan die tau la akibatnye..haha

Lepas penat amik2 gambar ade kedai murah dekat2 situ..air die sangat la sedap..sampai nak order 2 kali..Name kadai 2 Gasoline..Cantik dan cangih gile kedai 2..hehe..yang penting sekali murah dan sedap..Mesti la orang nak yang berbaloi2 kn..hehe..Aku dan membe2 aku makan 6 orang baru rm40..Ingatkan i-city kedai die smue mahal2..Tq kerol sebab belanje kteorng..


Malam 2 hepi sangat2 sebab dapat berkmpul ramai2 dengan member2 lepas sekian lame tak dapat nak kua ramai2..harap2 lepas ni dapat la berkumpul ramai2 lg..

No comments:

Post a Comment