Sunday 6 March 2011

Wey nak tau aku jmpe sape??..

Ok..Cam biase la klu takde keje nak buat mesti aku akan ikot abah aku pergi meeting..alasan sebab takde ape nak buat kat uma..so pagi ahad aku ,mama dan dalila pergi la ikot abah meeting dekat kuantan..kene bangun kul 6 sebab abah ade meetng kul10 am..Kelam kabut aku di buatnye sebab dah lambat..xsempat langsung nk tepek bedak dekat muke ni..konon2 keluar macam natural beauties tak payah makeup pun cantik ;p..nak pakai tudung pun tak sempat..pakai tudung pun dalam kete..o_0.. senget2 aku dan dalila pakai tudung..macam 2 sekali lambat nye kteorang..sori abah..hehe..

Dalam kete 2 aku rase dah macam f1 dah acik pecut..semue kete die potong..aku rase klu ade kete polis pon mesti die potong jugak..hehe..terhentak2 la jugak kete 2 sampai aku nak sambung tdo balik pun tak sedap lah..;p..Dalam hati aku memang menyesal la ikot abah pergi kuantan..Aku nak ikot sebab kempuman nak makan ikan dan kopok leko die je (macam mengandung la pulak piah oit) tapi klu dh sampai sakit pingang memang menyesal la kn..;p


Sempat jugak abah sampai sebelum kul10..aku mama dan dalila pulak pergi la ke hotel Hayatt  nak check in bilik dekat sebelah Telok Cempedak..Sebab time 2 baru pukul11 jadi bilik kteorang tak ready lagi..Terpakse la kteorang duduk dulu dekat lobby hotel sembil amik2 gambar..Tak sangke lak aku bley berjmpe dengan Syed Muzafar dan wife die..Syed Muzafar super tinggi (ke sebab aku pendek??)hehe..Sangat2 lah peramah dan baek je dengan semue orang..

Tinggi tak dr Syed Muzafar?memamg tinggi..ok sumpah muke aku buruk gile kat sini..Dah x reti nak senyum macam mane..:p
Dengan dr Helina..walaupun tengah mengandung 5bulan tapi tetap cantik..Kulit die gebu dan merah2..Sweet sangat tengok..Kteorang siap borak2 lagi dengan die..wah bestnye!

No comments:

Post a Comment