Sunday 15 May 2011

my next contest

Alhamdulillah contest modish dah pun tamat..tengah menunggu keputusan juri-juri pulak lepas ni selame seminggu..tak sabar rasanya nak tau sape pemenang..walaupun aku tau aku tak akan memang..;p..hehe..lepas contest ni aku ingat nak masuk contest laen pulak..tapi memandangkan aku dah masuk contest hari tu so aku terpaksa lah guna fb akak aku pulak..nanti orang cakap budak ni asyik masuk contest je tapi tak menang-menang jugak..haha..sengal betul lah..malu la i..haha

Kite mencube saje-saje untuk mengisi masa lapang dan ini hanya suka-suka semata-mata  so tak salah untuk mencuba..mane tau ada rezaki kami..hehe..jadi kawan-kawan sudi lah vote kami sebab klu menang kteorang kongsi hadiah..yeah..hehe..good luck piah..



Contest ni start dari 20/5 sampai 6/6..harap-harap korang dapat memberi sokongan padu kepada kami..haha..;p ..thanks semua..muah,,

2 comments:

  1. piah! contest pe plak ne?wowww..bersemangat waja aku nih. haha. excited lebih jap.
    pic apa yg jadi taruhan this time?
    nnti letak link, aku like berjuta kali. heee

    ReplyDelete
  2. blom start lg mar..nnti aku letak link..xsabar..hehe..thanks syg..hehe

    ReplyDelete