Tuesday 17 May 2011

bersantai bersame best friend eva

Pejam celik pejam celik masa dah berlalu..dah 6tahun rupanya kita kenal..rasa macam semalam baru masuk utmkl..hehe..tp sebenarnya aku tak boleh terime hakikat aku dah tua..haha..semalam best gilos dapat lepak-lepak dengan best pwen aku ni..macam tak caya je dah setahun tak jumpa korang..rasa macam baru je jumpa..last aku jumpa korang time mardhia tunang dulu..hehe..

Seronok sangat semalam dapat jumpa korang..makan dekat sushi king ada la dekat 2jam borak-borak..ada je cita yang nak dikongsi..pergi karok la dengan korang sampai tak ada suara lagi lawak..masing-masing nyanyi suara macam ella..haha..;p..n tgk muvi fast and furious 5..aku rasa kita 3 orang je yang gelak besar dalam wayang 2..haha..memang terbaik lah cita ni..tak rugi korang tengok..cite lain dari yang lain..

lepas ni dah tak boleh nak jumpa-jumpa selalu sebab mardhia dah nak kahwin dan rina pulak dah nak sambung study dekat skudai..masing-masing ada haluan sendiri..yang pasti aku hepi untuk korang..haha..windunya dekat korang..

my best pwen eva..muah muah..;p
ni die cik mardhia yang akan berkahwin awal bulan 7 nanti..cantik kan..sebab tu tunang die nak kahwin cepat-cepat takut dikebas orang..haha..sori mar..gurau je..;p
ni dia cik azfarina yang muke macam ala-ala arab gitu..cantik kan..;p..dah nak bertunang hujung tahun ni..


1 comment:

  1. tu la cepat sgt masa berlalu.
    rasa mcm nak putar masa balek kembali zaman 2008.
    time aku tumpang naik kete ko. bestnyeeeee.
    hahah.
    adoi..ko tuh lagi cntik la weeyy!!
    model lagi!
    anyway, thanks piah!!!
    love u so much!!

    nnti kalo ko free, sms la..jmpa kat kl lak..;)

    ReplyDelete