Monday 9 May 2011

meriah-meriah..

Semalam aku pergi majlis kawen abang suba dekat rumah suba di semenyih..aku terhilangkan card jemputan die..kelam kabut di buatnye..aku sesat sampai dekat kawasan rumah suba..haha..aku kene carik khemah orang kawen baru aku tau tu rumah suba..haha..sampai2 je ada bunge api.wah jakon nye aku tengok bunge api..haha..sangat cantik..rase macam bunge api tu nak meletop dekat muke aku je..hehe..over la piah..

orang kate muke aku macam hantu..haha..takot x..hehe

ok sempat amik gambar dlu sebelum gerak pergi uma suba,.hehe
Bukan maen meriah lagi majlis malam tadi..aku sampai tak jumpe mane suba..tengok-tengok member aku dah jadi artis..dengan sari merah hijau yang memang kale die menjadi kegilaan aku dan remaje-remaje yang lain,.aceh ayat tak boleh blah..haha..dengan gelang dan subang die  yang cantik..geram-geram aku tengok..suba nak pnjam..haha..makanan semuenye sedap..semuenya ditanggung halal..aku makan banyak sangat satey..biase la klu orang datang awal memang dapat makan semue..haha..


suba dah macam heroin dalam cite hindustan dah,.cantikkan..;p

banyak betul aku amik ais krim ni..nyam2..hehe

zafirah sudah tak sabar nak makan..haha..;p

meriah betul majlis malam tadi..cantik sangat hiasan khemah die..

cik izzati sudah sampai..sori atie aku dah abis melantak satey baru ko sampai..haha

senyum sayang..hehe..

muke abe yang sangat ke panasan..haha

ais ke berape ek ni..hurm..haha

in la pengantin ye..wah2 teruje nak amik gambar ni..sampai tak tau nak pandang camera mane..haha

3 anak dara yang sangat cantik..haha..perasan la piah..;p..suba macam biase tutup mate..adui


jom balik jom kawan2..dah lewat ni..esok keje..adui..

semue orang tertanye-tanye apakah ini...hurm..
Pape pun malam tadi aku seronok sangat dapat jumpe member-member aku..aku dapat belajar jugak adat bangsa lain..mengeratkan lag perkauman tu tak salah kan..hehe..


                                                                                                                                                    Zafirah

No comments:

Post a Comment