Tuesday 14 June 2011

Photoshoot modish shawl

Alhamdulillah ahad lepas aku dah selesai photoshoot dengan modish shawl..photoshoot berjalan dengan lancar..photoshoot dekat Pullman putrajaya..Tempat dia sangat la cantik..Aku tak pernah pergi situ lagi..rasa macam jakon la..;p..ramai gila pangantin-pengantin yang amik gambar dekat situ,,aku rase dekat 20 pengantin kot..adui..sebab tempat dia cantik sangat..hehe..

Berbalik kepada photoshoot..Aku gembira sangat dapat photoshoot dengan modish..dapat jumpa dengan model-model dara.com..cantik budak-budak tu..sebab tu la jadi model..hehe..rasa rendah diri pun ada..;p..mari lah tengok gambar aku ni..sori la tak pandai nak pose2..adui..rasa macam pelik lak..hehe



Adui..buruknye muke aku..haha..nak buat cmne muke dah macam ni..ada orang cam aku tak?haha..lawaknya..thanks to modish shawl sebab bagi pelang dekat aku..pengalaman yang super best..hehe..rasa sangat takut bile nak pose dekat depan model-model dara.com..:p

4 comments:

  1. pullman???
    lepas nikah mlm tuh, aku ke pullman.
    stay sana ke..xtau lagi camne..
    sebab on 2nd july, kena bersiap dari hotel, dan berarak ke dewan.
    ko dgn piah meh la dtg hotel tlg aku bersiap!
    pengapit aku ada gak..fatin, anak spupu aku, dia tapi da keje, QS.

    ramai la boleh kritik2 n tlg2 pakaikan tudung.
    heee.

    waaah! cantik laaa!!
    shoot dengan sapa lagi neh?
    mana pic lain?
    upload la lagi..
    nak tgk!!

    ;)

    ReplyDelete
  2. eh..typo lak..*ko dgn rina bleh la dtg kat hotel pagi tuh..wink2~ ;)

    kat pullman tuh mmg da jadi tempat org photoshoot.
    sebab cantik.

    ReplyDelete
  3. amboi amboi amboi..
    posing akak..dasyat sungguh..
    hahaha =p

    ReplyDelete
  4. Far8: haha..posing je..cantik blog..dh jd follower dh..:)

    ReplyDelete