Wednesday 1 June 2011

kursus sukatan luahan

Setelah sekian lamanya aku buat latihan industri dekat 7 minggu akhirnya dapat jugak aku pergi ke site..Memang best gila aku dapat pergi site..Kursus ni berjalan selama 2 hari..dan kiteorang dipecahkan kepada 4 kumpulan..sorang pun aku tak kenal tapi tak apa aku tetap seronok..haha..:p..Kteorang akan mengharung sungai ampang dekat bukit belacan..dengar macam best kn..budak-budak laki bukan maen seronok bile dengar..bukannya dieorang buat testing pun tapi maen air je lebih..adui..

1st day dekat sungai ampang ,bukit belacan

sebelum gerak ke bukit belacan..muke smue lapa nk makan..haha

sampai sudah..beratur ikot kumpulan masing-masing..

gambar buat kenangan-kenangan..wah bestnye nak pergi lagi..

asal semue orang tengok aku amik bacaan ni..adui..cuak..haha

dengan bangganya aku berjaya mendapat sukatan 2/3 dr botol..hebat..;p


sile masukkan air dengan berhati-hati..hehe

buruk giler muke aku..ade ke org amik muke aku mcm ni..sabotaj ni..haha.. 

yang pakai baju hjau 2 supervisor aku Puan livia tapi ketorang laen-laen kumpulan..









ape la yang aku buat 2..smue orang tengah kompus tengok aku..haha

mari sukat aras air..xde la deras sangat pun..;p


2 comments:

  1. piahh!! bestnye maen air! sukat utk apa tuh?
    best gile laaa
    eh, bila abes praktikal yang?

    ReplyDelete
  2. haha..best gle..
    aku sukat aras air n kadaralir kat sungai belacan..
    air die sejuk sgt..
    aku abis lg 4minggu..
    aku x sbr nak abis ni..
    nk pergi wedding ko!!haha

    ReplyDelete