Tuesday 28 June 2011

Tudung Raya!!

Tahniah kepada 5 peserta Undian Facebook Paling Popular

by FAREEDA..Nyata Jelita on Wednesday, June 29, 2011 at 9:48am
1. Che Nor Azrani Sallam Omar
2. Zafirah Noor
3. Nur Dalila Mohd Noor
4. Farraf Syuhaida Ismail
5. Syarifah Nur Diana

Alhamdulillah Fareeda dah umumkan pemenang facebook Paling Popular..Aku dengan dalila menang..Wah Wah Tudung Raya..Puas hati menang 3 tudung Mawar yang super cantk..so semua tudung mawar yang kitorang dapat 6helai smuanya..best sangat..hehe..Terima Kash Fareeda..

4 comments:

  1. oit kasi aku satu yer.. penat aku amik gambo korg.. miahahahah

    ReplyDelete
  2. nnti aku bg ko satu..lg pn sbtu ni ko kene dtg fareeda bangi..haha..name farid naek..farid menang 1 tudung mawar..kn aku pinjam alamat farid aritu..haha

    ReplyDelete
  3. piaaah!!
    congratss!!
    dah agak da pun. ehee..;)

    ReplyDelete
  4. ermm seronoknya ..
    Bila hati suka dunia akan lebih terasa indahnya.

    ReplyDelete