Thursday 14 November 2013

Kebaikan dan Kelebihan Naturactor


Kebaikan dan Kelebihan naturactor ni sebenarnya banyak. Orang mesti akan compare naturactor dengan produk jenama lain. Tapi naturactor ni ada kelebihan ia tersendiri. Tak semua foundation sama seperti naturactor. Kalau kita lihat naturactor ni sangat sesuai dipakai untutk kegunaan harian. Orang sebok la promote naturactor ni dekat korang tapi korang masih tak tau apa itu naturactor.

Aku penjual tegar barang-barang kecantikan disebabkan minat dengan kecantikan. Dekat luar sana memang banyak wanita-wanita yang nak cantik tapi tak tau nak buat apa. Keluar dengan suami korang muka sembab tak bermaya macam orang sakit. Suami korang pun rasa malu tak nak bawak korang pergi majlis-majlis orang ramai. Sedih tak kalau macam itu. Sebab itu lah aku sarankan korang niat cantik-cantik untuk suami. Makeup simple but nice. Suami pun rasa bangga bila bawak isteri die pergi mana-mana.

Naturactor ini adalah krim foundation yang sangat mudah dipakai. Selalunya orang permalas macam aku ini akan kongsi dengan korang poduk yang senang untuk dipakai sebab aku ini pemalas dan tak ada masa nak menghias. Produk ini memang la sngat sesuai untuk ibu-ibu yang asik jaga anak dan tak ada masa untuk diri sendiri.

Selalunya foundation berbentuk liquid jadi bila pakai diluar kadang-kadang boleh menyebabkan rekahan di kawasan pipi atau pun bahasa kasarnya makeup cair sebab banyak bercakap. Betul tak? haha. Biase la pompuan. Pok pek pok pek. Tapi foundation naturactor ini berbentuk krim dan sangat senang nak pakai. hanya sapu dimuka macam compact powder saja.

Tapi bile korang pakai naturactor ni, perkataan makeup cair ini tak akan ada. Sekiranya berlaku rekahan sekalipun korang boleh amik span dan dap dap dikawasan rekahan. Foundation akan kembali seperti asal?hebat tak?hahaha.


Kebaikan Memakai naturactor

•  Krim foundation ini sangat mudah di pakai seperti pakai macam compact powder saja.

• Tak perlu amik masa yang lama untuk pakai.

• Semua orang tak kira semua jenis kulit pun boleh cuba.

• Tak mudah cair atau merekah

• Sangat sesuai dipakai sewaktu cuaca panas 

Itu kebaikan naturactor yang boleh dilihat. Tapi di sebalik kebaikkan yang ada juga kelebihan yang tidak dapat dilihat melainkan korang pakai sendiri produk ini. Sebagai penjual dan pengguna die hard fan produk naturactor ini, aku dapat rasa sangat puas hati semasa memakai naturactor ini. Sebab tu aku nak kongsi dengan korang kebaikan dan kelebihan Naturactor ni yang orang lain tak tau. Jom baca kelebihan naturactor ni. 

Kelebihan Naturactor

Anti kilauan/tidak berminyak -100% menutupi pegmentasi, parut, cela, jerawat & noda hitam.

• Melindungi kulit dari sinar uv yang boleh menyebabkan pigmentasi.

Senang digunakan, cepat & yang penting tidak melekit.

• Tahan sehingga 8-12 jam.

• Tidak menutup pori-pori.

• Digunakan oleh makeup artis professional & mak andam.

• Kulit terasa ringan, tidak melekit & kelihatan gebu,confirm cantik macam artis.

• Sesuai untuk majlis pertunangan, perkahwinan,photoshoot dan lain-lain. Hasil solekan akan nampak flawless dan natural


Kalau aku bebel-bebel macam mane sekali pun tapi kalau korang tak cuba, korang tak akan rasa dan tahu kebaikan dan kelebihan naturactor yang aku sebok-sebok membebel ini. hehe. Korang kene cuba jugak produk ini sebab produk ini memang terbaik.


Ini gambar aku yang menggunakan naturactor. Dalam gambar muka nampak flawless saja. Simple makeup but nice. Tak perlu pakai makeup tebal-tebal. Kalau pakai makeup tebal-tebal muka dan macam bapok..hahaha..;p









Harga Naturactor 

Zira Naturactor
Rm30 tak termasuk postage


Click Naturactor Orginal China yang berminat untuk mengetahui 
apa itu naturctor original china..:)Sebarang pertanyaan boleh terus msg/whatapp zira di 013-3397835

No comments:

Post a Comment