Sunday 3 April 2011

Bufday Abah dan Dalila..

Pada 2/4 bersamaan hari sabtu hari itu,kteorang ramai2 keluar makan celebrate bufday abah dan dalila..Keluar ramai2 dengan famly tercinta dan tibe2 rase family makin ramai..Owh lupe lak family aku dah tambah ahli baru..hehe..Semue ade termasuk la si kenit Sofia..hehe..Sehari sebelum nak celebrate bufday abah dan dalila, along dah pun amk cupcakes yang die tempah dar member die..Jadi terpakse la sorok dulu cupcakes 2..So tak kan nak simpan je cupcakse 2..Kteorang pun amik la gambar cupcakes 2..Cupcakes tengah lawa2 lagi, rugi kalu tak amik gambar..hehe 

Memang bulan 3, family aku celebrate bufday 3 kali..mule2 bufday mama (2/3) bufday faiz (18/3), bufday dalila (25/3) dan last sekali bufday abah (31/3)..memang ramai yang lahir bulan 3..ape yang best tah..0_0'..hehe..Aku je lahir bulan8..Lambatnye la nak tggu..Memandangkan family kteorang ni gile cupcakes, so banyak kali la tempah cupcakes dan smuenye dari kedai laen2.. tak salah nak mencube bende baru..;p 

Kale die sweet sangat2..sesuai la untuk abah dan dalila..Pandang je cupcakes dah terasa gemuk..hehe.;p

Cream die nmpak yam yam tak? time ni rasa macam nak curi 1 je cupcakes ni..;p

Penat la aku terbalik2 kan cupcakes 2 so dalam gambar nampak la cupcakes 2 yam yam dan rase tak sabar nak makan..Ni la hasilnya ble dah siap amik..wah2 menarik..(puji diri sndri lagi) haha..;p..Ble time nak kua celebrate 2 tibe aku perasan ada 2 cupcake hilang..aku punye la marah..sape la curik ni..pencuri akan didakwa..;p..upenye mama dan abah dah makan dlu..ala tak best la macam ni..adui

Kteorang pun pergi la kua makan malam 2/4..Naek 2 kete sebab family dah makin ramai dan membesar..hehe..So aku dgn dalila duduk belakang..depan abang long dan along..aku kat belakang ni tengah pegang cupcakes..dalila lak tengah pegang Sofia..Sape sangke sofia yang seberat 10kg meragam2 lalu die terpijak kotak cupcake 2..o_0'..(ayat tak bley blah la piah)haha..ok..sangat menakutkan bile cupcake abis penyek dibuat sofia,,haha..lawak2..

Semue orang pasrah melihat cupcakes yang penyek dipijak sofia..sangat2 lawak..;p
Ni la die cupcakes yang telah dipijak oleh sofia..haha..o_0'
Cream2 yang lebey2 tadi melekat dekat atas kotak 2..sape nak makan amik sendri ye..hehe

Kteorang celebrate dekat2 ampang je..abah tak nak pergi jauh2 sebab semue orang dah lapar sangat2.. Bile dah ramai2 macam ni rase meriah sangat2 sebab ni 1st time keluar ramai2 sejak k.nagh kawen hari itu..


Smilezzz..1 hepi family at ampang..hehe
Orang tengah amik order kte boley amik gambar ek kudut..hehe
Semue orang tengah tunggu makanan..Ni abang ipar aku no2..abg ngah ;)..aceh..banyak nye abang ipar aku..;p
Ni abg ipar aku no1..abg long..daddy sofia nak air..hehe..;p
Ni akak aku no3..Dalila..hepi bufday kudut..tue tue..haha
Ni adek aku faiz..takde adek no berape sebab die sorang je adek aku..;p

Ni abah..Hepi bufday abah yang ke 57tahun..semoge panjang umur dan murah rezeki

Aku dengan akak aku..

Ni akak ngah aku..muke sebijik macam abah..kan same 2..tgk la btl2..hehe..;p

No comments:

Post a Comment