Saturday 16 April 2011

Berkelah di tasik titiwangsa

Lame gile dah aku tak pergi task ttiwangse sejak aku grad UTMKL..Tibe lak aku terigat zaman mude2 dulu..Aku selalu lepak Tasik titiwangsa dengan membe2 dip aku dlu..Tme buka pose tengah2 magrib yang banyak nyamuk 2..time overnite lepas balik dari MPG lepak2 dengan mardiah dan rina..gile best zaman mude2..rindu gile dekat dieorang..Lepas 3tahun tak lepak dekat ttiwangse akhirnye aku pergi jugak ke sane..Ramainye orang2 dekat sane..meriah betul..;p

Perjalanan nak ke tasik titiwangsa..berangan kejap..:p

Berkelah dekat bawah2 pokok dekat tasik titiwangsa..:)

Aie dengan sepek mate die..poyo x??haha

Aku pun tak nak kalah kan..hehe

Semperna 2minggu tak jumpe..lepas n berbulan2 tak jumpe..sob sob

Chelsea chelsea..yea!

Hidop chelsea!!hehe

Huzairie vs Chelsea

Berdue lebey baek kn?? :p

Sebab kteorng berdue je jd terpakse la amk gambar sendiri..o_0'

Tengok la pipi ku yang semakin tembam..damn..duduk uma mmg tak boley diet..adui


OK x? haha..poyo la aie..

Ni lagi tak boley blah..(poyo la lu piah)..haha

Seronoknye dapat bersiar-siar macam ni..rase nak pergi tiap2 minggu je..tapi ape kan daye tak boley kua tiap2 mingu kan..haha..Lepas ni mesti aku selalu pergi ke tasik titwangse..Sesape nak lepak2 dan berkelah2  dengan family atau member2 pergi la ke tasik ttiwangse ye..yea!

No comments:

Post a Comment