Friday 15 April 2011

Tamat la riwayat sepek ku..

Hari sabtu hari tu, sofia dengan mummy die tido uma..so seronoknye kteorang dapat maen dengan Sofia walaupun Sofia tak nak dekat aku..hehe..:p..Waktu aku angkat sofia, sofia tarik sepek aku dan lepas tu die campak sepek aku dekat lantai..ok disebab kan anak buah sendiri so sayang la nak buat pape pun..:p..terpakse la aku kutip balik sepek aku tu..dan lepas tu..o_0'..ape aku tengok..sepek aku patah..NO NO NO.. i can't believe it..kuat nye Sofia baling..Sampai patah sepek aku..adui..bertuah punye anak buah..hehe


Pandangan hadapan..hebat tak Sofia..kagum2..o_0'


Tengok cermin ni sampai pecah..;p



Pandangan atas..wah wah..hebat..:p

Tamat la riwayat sepek ku ni..Jasa mu akan ku kenang..:p..haha
Sebelum aku buang sepek ni..kene la amik gambar sepek ni dulu..sepek ni telah berjase kepada ku dekat 2 tahun..sebelum aku buat sepek baru aku mesti terkenangkan jasa sepek ni.:p..haha..Kuat sungguh Sofia ni..Sofia dah besar nanti jangan jadi ahli gusti ye..haha..:p..Pape pun kteorag sayang kan Sofia..<3

No comments:

Post a Comment