Thursday 7 April 2011

ske ske saje>>

Sebab aku terlampu la boring sangat2 duduk rumah..Lepas penat kemas2 uma aku asik tdo je..Berguling sane berguling sini..Dah macam hindustan pun ada..Tak boley jadi ni piah..Aku pun usha la semue blog2 yang ada dekat Malaysia ni (over la 2 piah)..:p..ok la..sekali aku ada terbace pasal contest ni..Macam menarik..Klu aku masuk bley ke aku menang..Jadi sebab aku nak test power, aku pun masuk la contest ni selepas mintak nasihat dari along aku..Seribu pertanyaan bermaen difikiran aku..aceh(poyo la wey ayat lu)..

Lepas bace syarat2 contest 2 aku terus carik gambar2 lame aku..Tengok2 ada tak yang lawa2 sikit (walaupun sebenarnye takde)..0_o'..haha..Memandangkan diri takde la sehebat mane so aku tak post kan gambar 2 kat home fb..takat ramai orang tau aku masuk contest 2..Klu kalah malu la i..:p..Aku cume tag2 kan orang je kat pic 2..ble orang dah like, aku remove la tag dieorang..Ala menang kalah adat pertandingan..Aku tak menaruh harapan pape pun..Takut nanti keciwa..hehe

ok tak gambar ni?;p
So ni la gambar yang aku hantar dekat sikinrizqi collection..Gambar tak de la sehebat mane..camera pun tak de la semahal mane tapi yang penting pandai bergaya dan pandai bergaya di depan camera..;) (ok piah tolong jangan puji dri sendiri ye)..hehe

No comments:

Post a Comment