Sunday 24 April 2011

Sikinrisqi photoshoots

Mule-mule aku nak ucapkan terima kasih dekat member2 aku dan family yang sudi tekan LIKE walaupun aku tau aku bukan nye cantik sangat..haha.. :p.. Disebabkan korang sayang dekat aku sebab tu korang LIKE gambar aku kan..haha..Terharu itu..(poyos la piah).. 0_o"

Seperti yang dijanjikan oleh Sikinriqzi, Pemenang untuk Topmodel Sikinrisqi akan mendapat makeover dan akan menjadi medel untuk new stock shawl.. Pengalaman yang menyeronok kan bagi aku sebab tak pernah lagi aku jadi model untuk mane2 kedai..Pape pun aku nak ucapkan terima kash pada kak Sikin yang sudi layan aku dan bagi peluang dekat aku untuk jadi model tudung die..Aku harap kedai tudung die akan terus maju dan berjaya..dan aku harap tudung ni akan cepat2 sold out..hehe..Muah muah

Tudung ni boleh pakai macam2 cara..ikot krativiti orang yang pakainye..:p

Aku dapat 1 tudung ni lepas aku dengan tak tau malunye mintak tudung ni sebagai hadiah..:p..Cantik gile tudung ni..geram2

Sebenarnye semue tudung ni cantik2..rambang mate nak pilih yang mane..hehe




Zafirah

No comments:

Post a Comment