Tuesday 5 April 2011

Happy days

Pada 4/4/2011 genap la setahun aku kapel dengan ahmad huzairie..aceh>> :p~ ..Sbb 4/4 jatuh pada hari isnin so kteorg terpaksa celebrated awal sehari..Sebelum nak celebrate 2 macam2 hal dah berlaku..aku dah tempah cupcakes dari 1 kedai ni..siap dh bank in duit tibe2 je die tak boley nak buat..design smue dah bincang..alangkah geram nye di hati..memangdangkan mase 2 memang aku tengah final so aku cool lah..nasib baek ade penyelamat..akhirnya aku dapat jugak tempah cupcakes dari  Lil'bite Bakery..Aku call Hana..Baek sgt budak nye..Lepas2 bincang akhirnya die telah membuatkan hati ak gumbira..yeah yeah! :p

Cantik tak kale merah..wah wah rase macam tak nak makan pun ade..hepinya ble tengok cupcakes n..;)
Ni kat tengah2 die..Mulenye nk buat cream je tapi sebab panjang lak jadi Hana buatkan yang fondant punye..

Banyaknye cream die..gemok la aku..haha..1cupcakes = 1kg..no no no no!!..ala setahun sekali je..:p

Happynye bile aie suke design cupcakes ni..well tgk la sape yang designkan..haha..(poyo la piah)

Bile aie dah suke aku pun happy la kan..Tahun depan aie janji turn die lak yang design..camne la agak nye??

No comments:

Post a Comment