Tuesday 12 April 2011

Latihan Industri

Hari ni dah hari ke 3 aku buat Li dekat JPS..1st day aku lapor diri kat HQ..lepas 2 Pengarah Bahagian aku (Bahagan banjir) tukar kan aku ke DID Amapng..Die cakap sebab tesis aku tak ade kaitan dengan banjir, jadi die tukarkan aku ke bahagian data dan maklumat..Ok aku sangat suke sebab dekat dengan rumah..Minyak jimat, tol jimat dan tak payah bangun awal..:p

Rase macam jakon gle sebab budak Li pun kene punch card..wah2..tapi 2nd day aku x punch card time balik..tengok2 je merah..ape kes??mane la aku tau..:p..Meh la aku cite skt psl JPS ampang ni..Kat sini takde kantin..Nak makan kene pergi naek kete keluar pergi ampang point ke..Klu cam 2 mmg aku x makan la tenga hari selame 3 bulan..( poyo la piah) hehe..Surau die lak dalam opis..kecik gile..seorang je yang boleh masuk..besar die macam klu korang g karoke jamban 2..hehe..Nak amik air sembahyang kene kat luar..Agak lecer sikit la..

Orang2 kat sini semuenye bz2..mungkin dieorang tengah siapkan project besar..sebab sangat la bz sampai aku takut nak cakap dengan die..nanti dieorang cakap aku kaco dieorang lak..hehe..Aku masuk opis kul 7.30 dan balik kul4.30..Aku rase dah macam sekolah lak..;p..Ape keje aku kat opis ek? Well klu korang nak tau ni lah aktiviti harian aku..

6.30 : Bangun mandi dan sembahyang
6.55 : Breakfast kejap kalu mama goreng karipap..hehe..:p
7.00 : Gerak sepantas kilat ke JPS Ampang
7.25 : Sampai dekat JPS Ampang dan terus pergi admin Punch card..
7.30 : Masuk opis..Opis gelap..Kene buka semue lampu dlu..Memandangkan ramai dak opis aku masuk  kul8, so aku antara yang datang awal.
7.45 : Buka facebook jap sebab takde orang lagi..hehe
8.00 : Buka laptop pure2 buat tesis tepi sebenarnye antok..o_0'
8.00 dan selebihnya : termenung termenung termenung dan termenung..T_T
4.30 : Pergi punch card balik dan pecut balik uma sebelum jem..

So best tak keje aku..Macam mane la aku nak bertahan 3 bulan n? Menjadi tanda tanye kepada semue orang..hehe..Wish me luck!!

No comments:

Post a Comment